torsdag 3 april 2014

Så nöjd!


Nu ska jag strax sätta mig i soffhörnet och softa.


Idag gick en riktigt bra grej i lås på jobbet. Det är sjukt stressigt just nu, men plötsligt hände det. Flera pusselbitar föll på plats. Jag hade ett jobb förut där jag ägnade halva dagen åt att gå promenader och gå till kaffeautomaten och dricka kaffe. Usch, jag höll på att få svamputslag på hela ryggen av leda. Att känna sig onyttig, hur bra jobbet än är, på ytan, det är inte nyttigt för någon. Jag ägnade större delen av min arbetstid åt att intervjua kändisar. Roligt, tänker ni. Tja, det blir vardag och enahanda det med, kan jag tala om.

Nu är det tvärtom. Idag gick ett klädesplagg sönder på jobbet som jag bara har ett enda av och jag hann inte ta mig iväg och köpa nytt. Men som sagt, idag lyckades jag faktiskt med flera saker som är väldigt viktiga och då får jag väl gå utan vissa klädesplagg, ha ha!

Så skönt med fredag imorgon! A ska köpa en grill, den förra rostade sönder. Sista grillningen fick han hålla i ena benet under grillningen för att den skulle stå upprätt. Har vi tur blir det grillväder på lördag. Ljuvliga vår!

3 kommentarer:

  1. Hahahaha skönt att slippa hålla i benet när man grillar =)
    Vad föredrar du? Kol eller Gasolgrill? Jag gillar kol bättre, kanske en del i det är att jag är livrädd för Gasolen? =-)
    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla det där:-)
    Ha ha, ja men då är det nog läge för ny grill låter det som!
    Hoppas på grillväder!!!!! :)

    SvaraRadera
  3. God morgon :) Idag blir det grillväder, tjohoo så härligt.
    Stor kram och ha en fin dag.....

    SvaraRadera