söndag 6 april 2014

Ett fantastiskt läsarrekord!


Fin blomsteruppsättning som jag fick från mina föräldrar på min födelsedag.


Min penséekruka jag köpte i veckan. Kolla den söta stengrodan, med mossa på och allt, som förra ägarna glömde i trädgården.

Jag har inte varit inne på Blogger (där man ser hur många besökare ens blogg har) på hela morgonen. Jag har söndagsstädat istället. Men så satte jag mig i soffa när dammråttorna var eliminerade för att kolla statistiken och höll på att få en hjärtattack. Igår hade min blogg 714 besökare! Det är ju helt otroligt med tanke på att de förra rekordet låg på drygt 400 besök och i medeltal har jag 200-350 besökare per dag.

Jag har försökt att kolla var alla dessa besökare kommer ifrån, men jag hittar bara att de gått rätt in på min blogg, alltså inte dirigerats dit från någon annan sida och det är ju kul. Men någon måste ju ha länkat till min blogg eller något sådant, för över 700 besökare på en enda dag, när jag inte ens skrivit något speciellt, är ju, för min lilla blogg, en helt otrolig siffra!

Har ni andra bloggare som brukar titta in här också haft besöksrekord de senaste dagarna? Jag är i alla fall jättejättejätteglad och känner mig taggad att skriva fler inlägg. Tack alla ni som tittar in här!


4 kommentarer:

  1. Grattis till rekordet!
    Halkade precis in på din blogg, så jag har inte bidragit till ditt rekord, men måste få säga att du har en riktigt mysig blogg!
    Keep up the good work, och lycka till med nya besöksrekord :).

    SvaraRadera
  2. Å jösses så himla kul.
    Så mycket läsare har jag absolut inte.
    Men man blir glad och får blodad tand när man ser att många har varit inne.
    Grattis.

    Önskar dig en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Vad kul med alla besökare och grattis.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Stort grattis alltid lika kul när nya läsare hittar till bloggen. Själv firar jag också idag, kikar in om du vill vara med o tävla om ett unikt o vackert halsband. Kramisar Tina

    SvaraRadera