måndag 14 april 2014

Man blir ju så glad!


Måste tipsa om detta fantastiska vin som vi drack i helgen.

Minsann, idag har jag hoppat ut ur fängelset! För första gången på över två veckor tog jag en promenad på lunchen istället för att åka på två hjul till affären, köpa en pastasallad och smälla i mig den på 1,5 minut framför datorn. Så härligt väder det var och fullt av norrmän på uteserveringarna! Man blev ju liiite avundsjuk på dem som satt och njöt i solskenet med rödvin medans en annan fick släpa sig in till datorn igen.


Ikväll har jag tittat på programmet "Ullared". Om "Lyxfällan" ger en en dålig smak i munnen så blir man ju glad av "Ullared". Vilka roliga människor och tro mig, de finns verkligen, det kan jag säga, Ullaredsfantast som jag är.

Hemnetknarkaren är livrädd varje gång vi går in på Ullared att kamerateamet från Kanal 5 ska vara där. Herregud, vi skulle bli till åtlöje inför hela Sverige med vårt jagande efter karlmodeller på herravdelningen. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig lite i soffan och surfa runt på bloggar innan jag kraschar i sängen efter en 11 timmars lång arbetsdag. Imorgon är en ny dag i paradiset.

2 kommentarer:

  1. Då ska jag kolla upp det vinet:-)
    Ha en bra dag o ta den där cykelturen idag med du :)

    SvaraRadera
  2. Tack för en störtskön blogg!!!!

    SvaraRadera