söndag 27 april 2014

Extrapengar





Igår sålde jag ju tre kaninungar och jag och A delade upp pengarna. Vad skulle jag göra med min hälft? Köpa fina saker till vårt uterum förstås! A jobbar och jag och barnen åkte till Rusta där sonen fick släpa fram en jättetrasmatta i ljuvliga blå jeansfärger. Jag köpte även en Mårbackapelargon och rotade fram ett par ljuslyktor ur skåpen härhemma och voila! Sååå mycket mysigare blev det! Nästa gång A muttrar om mina kaniner kan jag säga: "Klaga inte ty mina kaninaffärer har finansierat vår trevnad i uterummet!".

Jag är jättenöjd. Nu vill jag bara ha ett vitt, gärna avskavt bord i hörnet där korgstolen står där jag ska ha lite blommor och som avlastningsbord så blir det nog ännu bättre. Säljer jag en till kaninunge har jag råd med det med, ha ha!


5 kommentarer:

  1. Vilket mysigt uterum och mattan passar jättebra, snygg! Finns mycket fint på Rusta. Ha en fin kväll! Kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Tjusigt, tjusigt! Å kaninungarna är ju bara för söta, kan tänka mig att även om det ger lite extrapengar så måste det vara svårt att skiljas ifrån dem. Sötnosar.
    Kram och shoppa på!
    Judita

    SvaraRadera
  3. Å så mysigt det blev, tänk vad lite piff kan göra =)
    Trevlig kväll.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med ett uterum... det skulle jag också vilja ha...

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  5. Åh, så snyggt! Men jisses vad jag skulle ha svårt att skiljas från kaninungarna.... Och Rusta, vilken affär. Dom har allt!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera