lördag 11 januari 2014

Vackra hus

Jag måste bara få visa ett av de vackraste husen jag sett på Hemnet. Jag surfar på Hemnet varje dag. Varje dag. Det är någon sjuka, omöjlig att bota. Men det är så roligt att titta på hus, se hur folk har inrett, om man själv skulle kunna tänka sig att bo där. Och i det här huset skulle jag VERKLIGEN kunna tänka mig att bo. Perfekt i varje detalj. 

Det är drygt 200 kvadratmeter stort, har 12 000 kvadratmeter tomt (!!!) och kostar 7,7 miljoner kronor. Dessutom har det havsutsikt. Ägde jag detta skulle jag aldrig gå utanför dörren. Det skulle inte behövas.


Så otroligt läckert med grönt tak.


Observera den fina vitmålade timmerväggen ovanför bordet.


Det här sovrummet är lika stort som vårt vardagsrum. Fantastiskt.


Här skulle jag gärna dricka lite fredagsvin.


Det här badrummet är nog det absolut finaste jag någonsin sett. 



7 kommentarer:

  1. Wow!! Ja det är verkligen kul att kika in och inspireras:)

    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också hemnet! Finns allt möjligt kul även om man inte är i husköpartagen. /Susanne

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vad skönt att höra att det finns fler än jag som är ute på Hemnet varje dag! Så roligt att kolla på hus & hem och inspireras och ibland inte :-).
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hemnet är som knark. Man måste ha en dos varje dag :)

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Finnaste jag har sett!

    SvaraRadera
  7. Var kan jag hitta huset? Skulle vilja få ritningar :)

    SvaraRadera