tisdag 28 januari 2014

Ljuvliga tulpaner

Idag unnade jag mig en helt ljuvlig tulpanbukett, ljusrosa med gröna stråk i stjälkarna. Helt fantastiskt vacker! Jag tycker att en så enkel sak som att få köpa en fin tulpanbukett efter jobbet kan lyfta humöret lite. Jag hoppas bara att jag minns hur kallt och mörkt det är just nu när jag sitter och tittar igenom en resekatalog nästa gång. Jag skulle ge vad som helst för att få åka till solen just nu!

En rolig sak att se fram emot har jag i alla fall om en  månad. Då hoppas jag nämligen att det ska komma kaninungar här! Min fina avelshane av rasen Lilla tysk vädur har nämligen fått träffa sin fästmö Stefania och myst. Förstår ni hur söta ungar de måste få? Tänker er kaninerna på bilden fast tio gånger mindre...man får ju en söthetschock!

Ikväll ska jag fortsätta att se på den danska deckarserien Anna Pihl, så spännande och bra! Annars har jag och A börjat se på Castle och den verkar också rätt bra. Men inte är det som när vi såg avsnitt efter avsnitt av Vänner tillsammans, det var tider det, typ 2005... Det måste ju vara en av världens bästa serier. Hos oss ligger den högt på listan ihop med Dexter. Har ni några favoritserier?



Vackra tulpaner och ett heminredningsmagasin, det här blir en härlig kväll...


Fatta vilka supersöta ungar dessa två kommer att få!

2 kommentarer:

  1. Är med såld på tulpaner!! Måste allid ha en bukett hemma nu :)
    Ja, här är en till som läääääägtar efter sol o värme... Har en kollega som åker till Mexiko nästa vecka, suck... Playa del Carmen i Cancun. Man blir liksom sjuk av att googla o kolla på bilder..

    SvaraRadera
  2. Men jösses så söta tussar ni kommer få =)
    Så himla mysiga dom ser ut.
    Ha en fin dag.

    Kram.

    SvaraRadera