tisdag 14 januari 2014

En ny favorit

För ett tag sedan fick jag en hög med inredningstidningar från min mamma. Jag har slutat att prenumerera på både Lantliv och Drömhem & trädgård eftersom jag tycker att de är rätt trista och visar samma sorts hem hela tiden. Jag har bara kvar Allt i hemmet. Men i högen jag fick hittade jag en ny, oväntad favorit.

Jag har köpt Plaza Interiör vid något tillfälle för några år sedan och gillade den inte. Jag tyckte att den var rörig och visade upp konstiga, fula hem. Men nu minsann fick jag inspiration! Häftiga hem med lampor och färgkombinationer jag knappt visste existerade. Jag har två nummer här hemma som jag nästan läst sönder under julhelgen! Så kanske blir det en prenumeration i vår. Brukar ni läsa den här tidningen?


Titta vilket häftigt matsalsrum den är på omslaget till vänster.


Ett sådant här sovrum hade inte varit fel...


Fräcka lampor!

1 kommentar:

  1. Nix, aldrig provat den tidningen. Prenumererade på flera tidningar förut, men sen började jag läsa bloggar för inspiration istället, och HEMNET förstås!! Där kan man ju hitta massor av ideér!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera