måndag 20 januari 2014

Ett rekord!


Fin nyhet på Ikea. Bäddset för 79 kr (!!).


A var så nöjd igår när han äntligen fick inhandla en byrå.



Åh, jag är så glad! Igår hade jag 466 besök här på min blogg! Nytt rekord! Vilka är ni då? A säger att ni förmodligen mest är ryssar som klickar sig in och tror att Dnyahuset är någon form av bordellsida, ha ha! Nåja, vilka ni än är, för de flesta lämnar inget avtryck efter sig, så är jag tacksam för att ni kikar in hos mig och för alla snälla kommentarer ni ger.

Nu susar det lite i huvudet och ingen form av stimulantia är inblandad. Däremot har jag grav sömnbrist. Jag kan klara mig utan problem på 3-4 timmars sömn per natt och jobba och vara pigg en hel dag. Men efter några sådana nätter börjar det ju susa i huvudet.

Idag när jag kom hem från jobbet väntade en fin överraskning. A, som tar hand om barnen varje morgon, skjutsar dem till förskolan och hämtar dem (själv åker jag till jobbet innan de ens stigit upp och kommer hem efter dem) hade gjort så fint i vårt sovrum. Han hade bäddat med överkastet, lagt prydnadskuddarna i en dekorativ hög i mitten av sängen  och tänt mysbelysning i fönstret. Så nu gör det inget att det susar i knoppen. Nu ska jag sussa gott i vår lilla budoir hela natten lång!

3 kommentarer:

  1. Jag som kikar in här ibland, är då rakt ingen ryss som är ute efter någon bordell… ;) =)
    Fattar inte hur du klarar dig på 3-4 timmars sömn/natt??? Jag måste ha det dubbla…
    Hoppas du sovit gott i ert fina sovrum. Tänkte på det där med att ni hade delade meningar om bröllopsfotot vara eller icke vara på väggen… Om det endast är ramen, det hänger på, så kan du ju byta ram? En tanke till är ju att få det i svart-vitt, om man vill ha det lite "enhetligare" (om det inte redan var i svart-vitt, förstås ;) . Så blir båda nöjda, kanske? ;)
    Nejdu, jag skulle då rakt inte betala en tusenlapp styck för de där två kuddarna! Inte ens tusen för båda tillsammans! DYRT! Men har man ett märke som många vill ha, och det är ju lite så att det blir lite poppis med vissa märken, som visas lite här och var runt om på bloggar också, och "alla" vill ha det som "just den bloggerskan" vill ha. Så köper många saker, som har ett överpris för man vill "vara med". Du fattar vad jag svamlar om, va? ;) :)
    Kram och ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, egentligen borde väl jag också sova mer men ibland är det mycket tankar som far runt och det är ju så tråååkigt att sova när man är uppe i varv. Jag ska visa din kommentar för A så att han ser att jag minsann har läsare som inte är bordellkunder ;-)

      Radera
  2. Haha, gapskrattar här åt ryssarna=))

    Alltså vad härligt det är att komma hem och se ett sånt sovrum!
    Bara att koppla av då och njuta.

    SvaraRadera