tisdag 15 oktober 2013

Möte med en bloggare

Idag gjorde jag en intervju med Maria som har bloggen Hem och lycka och driver nätbutiken Ellis Corner. Det var jätteroligt att träffa människan bakom en blogg som jag läser, i verkliga livet och hela tiden när jag gick omkring i hennes hem, tänkte jag: "Det där känner jag minsann igen genom bloggen!". Kanske blir det en bloggträff längre fram med andra bloggare härifrån området? Det vore väldigt skoj!

Annars är det fullt upp just nu och några större framsteg här hemma har inte gjorts på några dagar. Jo, jag köpte en kruka och en blomma till vardagsrumsfönstret på City Gross i helgen. Ibland har de stora matvaruaffärerna, speciellt Obs! (heter det så längre?) riktiga guldkorn. Även Netto har jag sett att bloggare handlat jättefina saker hos. Men lågprisbutiken nr 1 alla kategorier ska jag besöka inom ett och ett halvt dygn. Jag kan knappt bärga mig!


                     Kruka med blomsorten Ispigg för under hundralappen på City Gross.

4 kommentarer:

  1. Hej fin kruka! Ja de bästa fynden hittar man på de mest underliga platser ibland.
    har också sett att Netto ha vissa guldkorn men har aldrig sprungit på dessa tyvärr.

    Kul med intervju o träffa en annan bloggare

    ha en skön dag
    Kram Camilla

    ps missa inte min utlottning

    SvaraRadera
  2. Så skoj att få ses! Tack för att ni kom, hoppas vi snart ses igen! (Jag har länkat till dig idag på bloggen, hoppas att det är ok, annars får du säga till.) kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland blir man otroligt överaskad av vad varuhusen erbjuder... och oftast till ett mycket förmånligt pris!!
    Kramis Kate

    SvaraRadera