måndag 10 juni 2013

Drömhuset

                                      En vit kaptensvilla på kusten- det är drömmen...

Mitt drömhus är en vit kaptensvilla i något västkustsamhälle som Grebbestad, Fjällbacka, Hamburgsund eller Strömstad. Det skulle ha trägolv, vitt trästaket och mängder av lavendel och rosor i trägården. Nu är jag tyvärr inte multimiljonär, så den drömmen får vänta. Vi ska titta på ett, förhoppningsvis drömhus, om några dagar. Vilken ort det ligger i berättar jag senare. Imorgon ska jag visa vårt badrum och ge lite tips om hur man kan helrenovera ett badrum till närmare halva kostnaden (förhoppningsvis) mot brukligt genom att använda några enkla knep.


                               Jag gillar inte båtlivet, men vill gärna bo nära havet- i framtiden
 
 
                          
                          Jag kräks så fort det börjar gunga, men en sådan här båt kanske vore värt det?

1 kommentar:

  1. Thank you so much for putting your effort on presenting your ideas and thought clearly. It so easy to understand. Thank you so much. Looking forward for your next post.

    SvaraRadera