måndag 17 februari 2014

Nej, nej, nej!

Jag är väldigt sällan sjuk. Men nu, när vi ska åka iväg, så har jag förstås blivit sjuk. Ont i halsen och trött. Men vi ska åka ändå. Alvedon och vilja ska nog funka långt. Men är det inte typiskt? Jag har inte varit sjuk på, ja, minst ett år, och så preciiis nu när vi ska på semester, ja då blir jag det.

Vi har kikat på härliga restauranger och jag har bestämt mig för att köpa badkläder på plats för minst möjliga irritation. Europas största badland borde ju ha badkläder för alla möjliga kroppar.

Nu blir det the och Alvedon, dagens mest intagna livsmedel.


Snart säger vi bye bye till den här vyn...


3 kommentarer:

  1. Jäkligt märkligt att bacillen kommer precis när man bara tänker på ordet semester!! Krya på Dig och hoppas du bättrar dig omgående!
    Vilken härlig överraskning av din fina familj!!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Nä, vad trist! Murphys lag såklart! Krya på dig, hoppas du blir frisk i rekordfart!

    SvaraRadera
  3. Typiskt att man blir sjuk när man ska göra nåt skoj. Hoppas du kryar på dig snabbt.
    Vart bär det av?
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera