lördag 4 oktober 2014

Bara ha det bra...


Nu är det höst i trädgården.


Men ett par blommor kämpar fortfarande på.


Det är fortfarande varmt ute och det är ju så härligt. Jag fasar för när snön kommer, brrr!

God morgon på er! En milstolpe har skett här på bloggen utan att jag har märkt det. Häromdagen passerade besöksräknaren 100 000. Kul! Idag är jag sååå utvilad. Jag och lillan gick och lade oss redan 21.30 efter att hon tvingat mig att se Ice Age 3 för 43:e gången. Sedan vaknade jag inte förrän efter klockan 8 imorse och det är helt otroligt.I vanliga fall har jag vardagens tempo i mig och känner mig alldeles orolig i kroppen och spritter ur sängen ofta före klockan 7.

Vad ska vi alla hitta på idag då? Lillan ska på födelsedagskalas och vi ska handla allt sådant där nödvändigt till barnen som de växer ur som fodrade gummistövlar, inomhusskor till gympan och gympakläder. Jag känner mig för första gången på länge laddad att köpa kläder till mig själv också för vågen har rört sig neråt. Jag hade på mig bombbyxorna som jag knappt kan andas i på jobbet häromdagen  och fick komplimanger. eller så tyckte de synd om mig som ser ut som en kassler i dem. Läget är något oklart.

Nu ska jag sätta mig och äta frukost med A så vi ses lite senare i eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Grattis till milstolpen! Jag fasar också för snön brrr. Kul att vågen går nedåt. Det skulle min behöva göra också:) Kram Pernilla

    SvaraRadera