tisdag 2 september 2014

Bokat och klart!


Jag var inne på Blomsterlandet häromdagen och hittade den här fina boxen...


...och de här fina lyktorna för bara 59 kr/st...


...och de här fina cornflakesbehållarna i metall. Men jag har köpstopp den här månaden så några inköpt blev det INTE!

Nu var det några dagar sedan jag tittade in här på bloggen, men det har gått i ett- och det har varit roliga saker som har hänt. I söndags bokade vi en resa till Teneriffa! Det blev Sunwing Fanabe, som utsetts till Teneriffas bästa barnhotell och vi tog all inclusive. Men det var både skrattretande och oroväckande när jag tittade in på Tripadvisor där folk skrivit omdömen om det här hotellet. Några skrev att maten var den värsta de ätit, någon skrev till och med oätlig, medan andra tyckte att maten på hotellet var den bästa all inclusive-maten de ätit. Andra tyckte att hotellet var fruktansvärt medan de flesta höjde det till skyarna som det bästa de bott på. Att man kan uppfatta ett och samma hotell så olika.

Är det någon av er som läser detta som besökt det här hotellet får ni gärna skriva några rader i kommentarsfältet. Hiss eller diss?  För min del spelar det nog knappt någon roll hur hotellet är, bara jag får sitta i lugn och ro och slippa all jobbstress. Och det hemska vintervädret i Sverige. Vi åker i mitten av mars och att lämna slasket då ska bli såååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar