onsdag 3 september 2014

En underbar bloggkommentar


Mest städade stället i huset just nu. Därför fick det bli en bild från bordet där jag bloggar.

I dag blev jag så himla glad för en fin kommentar som jag fick här på bloggen. Så här skrev Mi:

"God morgon :-) Här ligger jag hemma och är sjuk....hittade din blogg! Är inne och läser lite på de olika etiketterna...Gillar din blogg Skarpt!! Nu har du en ny följare :-) Skrattar när jag läser om "hemnetknarkaren" och dig och era turer ;) ;) :-) Har hemnetknarkaren en blogg? Ha en fortsatt bra dag :-) Kram från Mi"

Oj, oj, oj, Mi, du är inte ensam om att vara väldigt intresserad av Hemnetknarkaren. Tyvärr vägrar hon att låta sig fotas (tro mig, jag har försökt) vilket faktiskt en gång ledde till en kommentar från en läsare som betvivlade hennes existens. Jag gjorde ett inlägg om Hemnetknarkaren som ett svar på den kommentaren, vilket faktiskt blev ett av de mest lästa någonsin här på bloggen.

Nej, Hemnetknarkaren har ingen blogg. Men hon läser min varje morgon. På toaletten (sluta med det!) har hon berättat. Hon är en av ,mina absolut bästa vänner och vi pratar om allt. Mest hus. Hus vi skulle vilja köpa, hus vi inte skulle vilja köpa, hus folk skulle få kasta efter oss utan att vi skulle flytta in i dem och så vidare. Så fort vi kommer till någon ny stad (händer tyvärr inte så ofta) så åker vi runt i kvarteren och tittar på hus. Hon påstår att jag har varit nära att krocka med lyktstolpar minst 32 gånger för att jag hänger utanför rutan och glor på hus. Rent illvilligt prat från hennes sida bara för att jag sitter vid ratten och därför ser husen bättre än henne.

Jag ska försöka övertala henne att visa sig här på bloggen snart. Tills dess hoppas jag att du Mi och alla ni andra läsare, cirka 8000 i månaden, fortsätter att kika in här hos mig. Det är ni som gör det värt att fortsätta skriva. (Men om bloggen fortsätter att vara morgonlektyr på toa, Hemnetknarkaren, så kommer jag INTE att ta med mig pengar till kundvagnen på nästa Ullareds-tripp. Då får du betala min också.Ont ska med ont fördrivas!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar