lördag 1 mars 2014

Hello stranger


Superläckra nya sovrumsgardiner som ännu inte kommit ur påsen...

Nu var det nästan rekordlänge sedan jag tittade in till er. Men hua vilken vecka! Jag har jobbat jättekonstiga tider, en kväll var jag inte hemma förrän 22.15. Att då sätta sig och blogga, när hela huvudet susar som om man har varit på en sämre sortens spritfest, det kanske är klokt att avstå.

Något jag inte har avstått dock är mina barnbarn. Ja, alltså kaninungarna. Dom är ju gudomliga! Jag hade en kompis som åt frukost hos mig i torsdags och jag visade stolt upp en liten unge. Men det klart, de har knappt någon päls och är blinda. Det måste nog till en mormor för att kunna älska dem, ha ha! I går morse kom A ut och gastade i trädgården att han var tvungen och åka och barnen var inte påklädda, kunde jag tänka mig att slita mig från kaninerna? Ja, ni förstår, detta är stort!

Och inte nog med det. En annan hona ska också ha smått. Hon har rivit päls från magen så det är dags vilken timme som helst! Hurra! Jag ska bli dubbelmormor! Vi hörs lite senare idag så ska jag uppdatera er om läget både vad gäller kaninungar, sovrumsgardiner och annat smått och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar