söndag 23 mars 2014

Före och efter-bilder

Så här såg vardagsrummet ut med de mörkbruna vintergardinerna:




Och så här blev det efteråt med de ljusa sommargardinerna:






Vilken skillnad! Ljuset bara strömmar in i vardagsrummet! Jag förstår inte folk som har samma gardiner år efter år efter år. Det förändrar ju ett rum totalt genom att man byter färg på gardinerna. Och jag hade en sådan tur! Sömmerskan hade strukit gardinerna innan hon lade tillbaka dem i förpackningarna så det var bara att hänga upp dem, det gick på 10 minuter. Jag är så nöjd!

4 kommentarer:

  1. Så fräscht det blev!! Jag vill just nu så mycket men kroppen tvärnitar...!
    Ligger i hög feber och ont i hela kroppen. Blir tokig, för jag hatar att ligga still.
    Kan inte det, så när iprenen verkar fixar jag lite ändå, vilket straffar sig..
    Men jag kommer inte att lära mig, det är liksom sån jag är..
    Hoppas solen skiver på dig idag :)

    SvaraRadera
  2. Å wow vilken skillnad, skit snyggt.
    Så mycket större rummet ser ut.
    Bra smak =)

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det blev!!! /hemnetknarkaren

    SvaraRadera
  4. Superfint det blev, verkligen! Dom vi köpte vårt hus av visade fotografier från huset när det var nybyggt, och det satt samma köksgardiner kvar när vi köpte huset 25 år senare.... Måste ha smulats sönder när de plockades ner!!!
    Önskar Dig en fin-fin vecka, kram Kate

    SvaraRadera