torsdag 6 mars 2014

Något att se fram emot

Igår hamnade jag i något slags grönsakstillstånd på kvällen. Jag kan klara mig på väldigt lite sömn, men efter några dagar slår pendeln tillbaka och det gjorde den igår. Klockan nio låg jag och snarkade som en spädgris tillsammans med barnen. Men åh, så skönt det är när klockan ringer dagen efter och man sprätter upp ur sängen likt en loppa! Och att ansiktet som möter en i spegeln faktiskt liknar det man brukar se där och inte en mumies. Med mögelangrepp.

Imorgon händer det grejer! Våra föräldrar ringde och ville vara barnvakter och jag och A får helt plötsligt fredagkväll fram till lördagkväll helt för oss själva! Vin, mat och  musik och har A riktig tur blir det även ljudlig sång och egenkomponerad jigg från min sida. Jag längtar redan! A verkar mer samlad.

Ett litet tips: på Blomsterhallen finns nu fina glastavlor, sådana som jag har i sovrummet och som flera av er har tyckt varit fina. Så löp och köp! 


Jättefina somriga gardiner på Blomsterhallen.


Samma sorts glastavlor som jag har i sovrummet. De små kostar 69 kronor.

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig helg, skulle vara riktigt roligt att se dig dansa loss :) Nyttigt för själen, tar själv en hel del fulsteg :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera