tisdag 5 augusti 2014

Roligt budskap

I helgen var jag inne i en inredningsaffär och gjorde två fynd, vilket är väldigt ovanligt, för mig. Med åren så har jag börjat att alltmer fönstershoppa, men jag köper rätt sällan något.Jag tänker alltid: "är det värt pengarna?" och "Har jag inte redan något liknande?". Oftast svarar jag nej på den första frågan och ja på den andra och så blir det inget köp.

Men i helgen slog jag till på den här roliga, och för min del, väldigt träffande skylten:


och så köpte jag det här arrangemanget att ställa i hallen:


Ser ni björnbären? Passande för årstiden.

Nu får jag börja köpa lite nya höstkläder istället för inredningsprylar. Det gapar väääldigt tomt i garderoben efter flytten. Då rök alla kläder som var fula, hade fläckar som inte gick bort, hål eller bara hade en utomjordisk passform. Detta innebär att jag bara har tre tröjor kvar i garderoben, ungefär, och det är vad jag smutsar ner på en dag, ungefär. Ha en härlig kväll!



1 kommentar:

  1. Jag tänker likadant, det mesta i inredningsväg har jag redan -eller i alla fall något liknande... Skulle behöva fler byxor i garderoben istället, men jag hittar bara skor i affärerna... ;)) Tänk det har jag också några innan, men kan man ha för många...??? /Susanne

    SvaraRadera