söndag 18 augusti 2013

Kuddfynd


                                                        Kuddfodral för 59 kronor styck. Tygladan.


                        Hur fina var inte de här? Riktiga höst- och vinterkuddarÄven de 59 kr styck.


    Mjuka stickade kuddfodral. 99 kr st, Tygladan. Mysigt nu i höst att kura upp sig med i soffan.

Jag har insett att det sällan är lönt för mig att köpa väldigt dyra grejer. Jag tröttnar rätt fort och då är det inte kul om man lagt ut för mycket pengar. För några år sedan var det inne med stora metallyktor. Jag letade och letade och hittade till slut den perfekta lyktan. Den kostade nästan 1000 kronor, men jag betalade glatt och bar hem den i triumf. Nu står den sedan några år tillbaka hos min mamma och jag känner inte att jag vill ha tillbaka den. Det var inget vidare bra köp, kan jag tycka nu i efterhand, men min mamma är ju nöjd med att ha fått en så fin lykta förstås.

Därför blev jag så glad idag när jag tog en sväng in på Tygladan här i Vänersborg (finns under andra namn som Tygposten i Skövde, Tygfabriken i Huskvarna, Karlstad och Linköping, Lilla Tygladan i Uddevalla). Jag hittade jättefina kuddfodral med svartvita djurmotiv på för 59 kronor. Dagens tips!

2 kommentarer:

  1. Fynd är det bästa och nya kuddfodral är ett enkelt sätt att göra "nytt" hemma :) Gillar de där med djuren!
    <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. fina kuddar.
    Ha en fin vecka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera