lördag 10 augusti 2013

Ännu mer ledighet

 '                                        
                                        Dags för ett bad så jag kvicknar till...

Nu börjar vår sista veckas semester. Vi tog fyra veckor direkt efter midsommar, jobbade tre veckor och har nu en vecka till. Gud så skönt för jag har bara packat en enda liten flyttlåda och den innehåller typ tre necessärer, fyra påskprydnader och en träkatt gjord av äldste sonen i slöjden.

Igår var vi på fest hos ett par kompisar. Vi spelade gamla 90-talshits efter de första drinkarna, men efter ett par vinglas till så började schlagerlåtarna ljuda över nejden. När man börjar spela "Ska vi plocka körsbär i min trädgård" och tycker att den är bra dessutom- då vet man att det är dags att gå hem.

Nu ska jag göra något som är en favoritsysselsättning för mig. Lägga mig i ett kokhett bad och sluta ögonen och bara flyta bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar