torsdag 18 december 2014

Trötter

Gaaah! Idag har jag jobbat 12 timmar och det känns. Men imorgon har vi jullunch på jobbet och det ska bli så trevligt. Fredagar är ju bara så himla härliga! Alla, även de mest inbitna surkarten, är glada. Man känner det när man går i affären, ingen surar över långa köer utan verkar nöjda med att stå med sina fullpackade korgar och drömma om kvällens middag.

Jag hoppas kunna köpa hem lite hyacinter imorgon efter jobbet, den doften gör så mycket för julkänslan, tycker jag. Idag gick jag ut och åt lunch på egen hand på ett nytt supermysigt litet café som hade en blomkålssoppa to die for. Gillar ni att äta lunch ute själva? Jag tycker att det är jätteskönt för folk ringer mig jämt och ständigt på jobbet eller vill prata med mig, så att få en halvtimme när jag bara är för mig själv, är faktiskt inte så dumt. Efter den underbara lunchen smög jag in på Lindex och hittade jättefina grejer. Jag har fått en rabattkupong från Lindex med 50 procent rabatt på en damvara, så den hoppas jag kunna utnyttja. Sov gott, själv däckar jag om en kvart som en klubbad kamel!


Superfina doftljus för en riktigt bra peng. Winter apple heter doften, 99 kr/st Lindex.



Den här västen (Lindex) är faktiskt något av det snyggaste jag sett och jag gillar ändå inte kläder. Priset, 599 kr, känns alldeles för saftigt, men jag har ju en rabattkupong...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar