tisdag 2 december 2014

En sommarstugedröm

Hej! Jag är ju heeelt besatt av att surfa på Hemnet och det är då INTE bra för mina nerver. Nu har jag hittat min sommarstugedröm numero 1 och för typ INGA penhgar alls så köp och löp den som kan. Tyvärr inte jag.

Det ligger i Ystads kommun, är 83 kvadratmeter stort, har tre rum och kostar bara 1 395 000 kronor. Hela atmosfären i huset får kamelhåren på mina ben att resa sig av pur iver. Här skulle jag gå omkring i långklänning, sippa på ett glas vitt, ha stråhatt och sjunga för brevbäraren när han kom cyklandes. Hur kan ett hus bara vara så mysigt? Ååååh, vad gärna jag skulle vilja tillbringa semestern i det här supercharmiga huset. Men att köpa ett tredje hus bara för att är nog inte aktuellt. Men titta bara:









Titta vilken mysig, lagom liten trädgård. Preciiis så stor att man kan ramla raklång och bara vill ta sig en tupplur med humlorna surrandes runt stråhatten.

1 kommentar:

  1. Mysig liten stuga det där. Här finns det fortfarande en sommarstugedröm... Kram Suss

    SvaraRadera