onsdag 17 december 2014

Koll på sina bloggbesökare



Julgran, med sonens ryggsäck som glimmar ikapp med juleljusen, ha ha!


God morgon! Nu har jag installerat en Live Traffic Feed. som jag såg att bloggen Hem & Lycka hade, för att se var ni besökare kommer ifrån. Ni ser den längst upp till höger. Jag undrar nämligen om jag verkligen har så många besökare från USA som min statistik anger. Och sedan är det kul att se från vilka andra ställen i Sverige och världen ni kommer som kikar in här.

Vi har ju som sagt redan installerat julgranen och det är ju så mysigt på morgnarna att tassa ner och tända den så att barnen har något fint att titta på när de stiger upp. Jag har läst på många bloggar att julstämningen har varit svår att hitta i år och jag kan bara hålla med. Men att plaska omkring i lera så att man får fotsvamp ända upp på skenbenen hjälper ju inte till när man är på jakt efter julmys, precis. Ha en bra dag!


2 kommentarer:

  1. Nej då här är julstämningen på topp,i varje fall om man ser det vädermässigt......Idag är jag glad att det än så länge håller upp.

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det kul att se var folk kommer ifrån! Har du även statistiken genom susnet? http://susnet.nu/ Bloggers statistik är väl bara sidvisningar (så många sidor varje besökare kollat på din blogg).

    En vecka kvar, inte klokt! Var tog den tiden vägen??

    SvaraRadera